niedziela, 3 listopada 2013

Nowości - pażdziernik !

W tym miesiącu niewiele mi wpadło . To wszytko wina braku czasu . Z jednej strony zawsze coś się trafia , ale niestety nie mogę już swobodnie bez pośpiechu chodzić po sh , w internecie też od czasu do czasu coś znajdę . Dlatego dziś bardzo skromnie . Choć nie powiem kilka rzeczy trafiło mi się z których jestem mega zadowolona min. z pieścionka . Już od dłuższego czasu miałam na takiego chrapkę .
Zreszta sami zobaczcie co udało mi się złowić w tym miesiącu .








Bransoletki od bardzo fajnej dziewczyny , która sama wymyśla i robi bransoletki handmade - Mroweczka91


Co do tego kremu to powiedzcie proszę czy używacie ? Jakie są wasze reakcje na jego stosowanie ? Pomaga gdy się ma suchą skórę ? 

4 komentarze:

  1. Pierwsze 3 zdjecia to moi faworyci =)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuszki :D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/burgundy-is-great.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka pierwsza od góry jest prześliczna ! :)
    Jeśli masz suchą skórę to polecam płyn miceralny z biedronki .Kosztuje niecałe 5 zł a skóra jest nawilżona i nie podrażnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy. Co do kremiku- uwielbiam w wersji zimowo karmelowej.;)

    OdpowiedzUsuń