sobota, 26 października 2013

Jesiene buty

Jak co jesień zmieniają się hity wśród butów , które będziemy w mroźniejsze dni nosić .
Buty , które były modne zeszłej jesieni raczej szybko nie zejdą z list naszych ulubieńców . To dobrze bo niektóre modele są bardzo na czasie i wątpię aby szybko się znudziły masie .
Tak więc pierwszym modelem , którym ja jestem zachwycona są workery czyli buty w stylu militarnym tylko że ze zdobieniami np.ćwiekami .


Kolejne , które są moim faworytem , dzięki temu że są proste i nie prze kombinowane to sztyblety . Obuwie to jest bardzo eleganckie i według mnie nada na pewno charakteru niejednemu strojowi . 


Buty , które podbiły świat , a mnie narzazie nie , są to sneakresy , które wymyśliła francuska projektanta Isabel Marant .Sportowe buty , które pod piętom maja ukryta platformę , znają chyba wszystkie miłośniczki sportowego stylu . Nie jestem do nich przekonana . Czemu ? Jak narazie jestem wierną fanką zwykłego obuwia sportowego . Może z czasem się przekonam . 



Macie ulubiony model ? Co będziecie nosić tej jesieni ? Jakie buty ? 

9 komentarzy:

  1. Pierwsze sztyblety są według mnie świetn <33

    OdpowiedzUsuń
  2. sztyblety sa swietne, tylko jakos dziwnie wygladaja na mojej nodze- nie wiem co zrobic z nogawka nigdy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie możesz nogawki wpóścić do sztybletów ? Przeciez takie rozwiązanie nie wygląda żle .

      Usuń
  3. Workery są świetne ! Najbardziej podobają mi się drugie i trzecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam buty! Wszystkie mi się podobają *.*

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi rządek trzeci model mój typ:D Jestem z vinted.pl obserwuje =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawy, drugi mi się najbardziej podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. "narzazie"? "nad piętOM"?

    OdpowiedzUsuń