piątek, 23 sierpnia 2013

Spodnie floral

Już powoli lato dobiega końca i zacznie się okres , który dla mnie jeśli chodzi o mode jesteś najbardziej ekscytujący . Jesień , to zawsze nowy początek . Lecz to też zmieniająca się pogoda .
Dzisiejszy zestaw idealny na chłodny dzień .
Gdy jest mniej słońca ubieraj mniej kolorów , aby wtopić się w tłum . Jednak zawsze stawiam na jakiś mocny element . Torebka , buty lub spodnie . Tu użyłam wszystkich trzech . Spodnie zdecydowanie wiodą prym w tym looku . Wzory to będzie mój must have tej jesieni .

A wy w co zainwestujcie tej jesieni ?









 foto : Ewelina R.

Parka - Zara / Koszulka - no name / Spodnie - no name / Torebka - Stradivarius / Pierścionek - vinted.pl / Bransoletki - vinted.pl /Okulary H&M / Buty - no name 

12 komentarzy:

  1. super look :)

    Może obserwacja ? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Floraj często buduje cały strój. Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie są ! tak samo jak buty ; )


    Obserwujemy ? ; ) ( daj znac na moim blogu )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie wyglądasz w tych spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodnie i torebka ;) obserwujemy? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie, lubię takie zestawy ! obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie spodnie i kurtkę widziałabym chętnie w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń