czwartek, 29 sierpnia 2013

Botki w kolorze karmelu

Jesień oznacza dla mnie całkowite szaleństwo ubraniowe . W tym okresie można mieszać , łączyć kolory bardziej stonowane z odważnymi wzorami . Oraz na odwrót . Pełna dowolność .
W tej stylizacji zastosowałam się do owej zasady .
Zwykła prosta baza taka jak biały podkoszulek i ciemnie rurki do tego chustka w deseń , który przyciąga wzrok oraz botki , które w tym roku nosiłam aż do czerwca . Kocham je !









foto : Ewelina R.

Koszula - H&M / Podkoszulek - Pepco / Spodnie - sh / Chustka - C&A / Torebka - Vintage / Bransoletki - Primark  / Okularyvinted.pl / Butykordel.com.pl 

4 komentarze:

  1. mam chustę w panterkę z zeszłego sezonu, już czekam na chłodne dni żeby ją założyć :) a takie butki jak masz, to chcę kupić, ale wszystkie są mi w łydce za szerokie :(

    OdpowiedzUsuń