środa, 16 maja 2012

Rozgwiazda


Jestem nią zafascynowana od samego początku jej istnienia w Show-Biznesie . Jako że jestem jej fanką nie mogłam sie oprzeć pokucie kupienia ubrań z jej wizerunkiem , które przez jakiś czas były dostępne w sieciówkach .Zgromadziłam aż 3 T-shirty oraz torbę EKO z podobizą "tej" artystki .Wiecie już o kim pisze ? Bron Boże nie chodzi mi o Rihannę , tylko o nową królową muzyki pop czyli Lady Gagę . Dlatego w tym poście poświęconym jej przedstawiam wam set z podkoszulkiem z nią w roli głównej .Jego oprawa jest bardzo prosta bo składająca się na nią tylko czarna spódniczka oraz niebieskawa narzutka i dodatki takie jak butki z kokardkami ,torebka Chanel oraz bransoletki "nude".W niedługim czasie pojawią się nowe sety z resztą mojej kolekcji z Gagą .Także miejcie się na baczności :p
Jak sie wam podoba całość ?
                            
          
          
          

       foto : hahadolt

                 Narzutka - no name
                T-shirt - H&M 
                Spódnica - sh
                Buty - Boti
                Bransoletki - Primark
                Torebka - Chanel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz