czwartek, 31 maja 2012

Proste


Kocham szorty ;* Mam nadzieje że z wzjemnością . Lecz to wy w szególności oceńcie na zdjęciach do mojego nowego setu . Prezentowany zestaw w moim ulubionym stylu czyli casual . Lecz najprostrzy jaki może być gdyż takie lubie najbardziej :) Połączenie transparentnego białego podkoszulka z jeansowymi szortami i na ramiona czarny długi kardigan . Na pierwszy rzut oka , zestaw nudny , dla podkręcenia go dodałam bransoletki etniczne i nazyjnik w takim samym stylu oraz ciężkie buty i szkolna torebkę . Na gorace dni jest jak znalazł , a takich mam nadzieje będzie nie mało w najbliższym sezonie , gdyż pragnę pochadzać w szortach dość długo . Także spodziewajcie się jeszcze kilku wariacji na ten temat :)
Jak się wam podoba całość ?
                                
           
           
           
                                                  Kardigan - New Yorker
                                                  T-shirt - no name
                                                  Szorty - no name
                                                  Buty - CCC
                                                  Torebka - Primark
                                                  Bransoletki - no name , sh , H&M
                                                  Naszyjnik - C&A

1 komentarz:

  1. Podoba mi się! Bardzo lubię szorty, zwłaszcza teraz, w wielu przypadkach uratowały mi życie, jak np. jeansy zimą czy jesienią! :) Widzę w tle Kraków! :) Też często robiłam sobie właśnie tam zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń