środa, 11 stycznia 2012

Jesień cz.2

Kolejna cześć cyklu , który z powodów mało istotnych przerwałam . Postanowiłam go wznowić bo pozostało jeszcze kilka tendencji do zinterpretowania z mojej strony na okres Jesień/Zima , który w dalszym ciągu obowiązuje . Ten który teraz prezentuje nawiązuje w całości do koloru czarnego w wersji TotalLook .Był on obecny min. w kolekcjach : Chanel , Thierry Mugler , Victor&Rolf .U mnie można zobaczyć czarny w rożnych fakturach  , co myślę jest plusem tej stylizacji . Do tego dodatki takiej jak rękawiczki , pikowana torebka i buty z ćwiekami . Te elementy całości dodają rockowy charakter . Lecz już po przetestowaniu tego wizerunku , wiem że raczej nie zobaczycie mnie zbyt szybko w takiej wersji .Dla mnie to za smutna zestawienie  .
Wam jak podoba się ta stylizacja ?
Odważylibyście się  na taki Look ?



1 komentarz: