poniedziałek, 20 lutego 2017

Parka zimowy hit

Zima to okropna pora roku .
Nie powinnam tak pisać ,ale już mam jej dość . Tak jak pewnie większość z was .
Już powoli kończy się okres noszenia ciepłych kurtek ,płaszczy i zimowych okryć wierzchnich .
Dziś chciałam wam pokazać jak noszę klasyczna kurtkę typu parka . Idealny wybór na zimowe dni . Ja dobrałam do niej gruby sweter w kratę ,luźne spodnie boyfriend i proste czarne botki .
Strój ten świetnie sprawdzi się do przetrwania bardzo zimnego dnia w mieście .
Oby takich dni było już jak najmniej .

A wy jakie okrycia zimowe lubicie ? Parka czy kurtka ?







                                                                 by Magdalena D.

Parka - olika / Sweter - Next / Spodnie - Esmara / Botki - H&M / Torebka - no name 

14 komentarzy:

  1. Parka jest śliczna ! :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/roz-zoto-szarosc-rose-gold-gray-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw , ja także nie przepadam za zimą ze względu na to , że trzeba właśnie ubierać ciężkie , grube ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i fajną masz parkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :)
    Ładna torebka!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te kurtki. Na dodatek masz super sweterek :)
    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kurteczka :) Ogólnie stylizacja bardzo na plus :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki typ spodni fajnie łączy się z parką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta parka, ja jednak wolę zwykłą puchową kurtkę.

    OdpowiedzUsuń