sobota, 15 marca 2014

Wiosna wraca

Wiosna daje o sobie znać o sobie coraz śmielej .
Ubieramy się coraz luźniej , co jednak nie oznacza w zupełności porzucenia okryć wierzchnich .
W moim wypadku płaszcz zamieniłam w końcu na ukochaną kurtkę ramoneskę .
Jest ona zdecydowanie moim wiosennym must have . Łatwo ją zestawić z ulubionym topem lub sukienką .
Ja jak zwykle zestawiłam ją w stylu casual czyli top , spodnie i sportowe buty,które od jakiegoś czasu są nie odłączanym elementem mojego stroju .

A wy jaki strój preferujecie w wiosenne dni ?







foto by Judyta G.

Kurtka - F&F/ Koszulka - sh / Spodnie - sh / Torebkavinted.pl / Okulary vinted.pl /
Komin - C&A 

13 komentarzy:

  1. Byłam w tej galeri, jest piękna:)

    A Twoje buty, rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na luzie, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torebka ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja :)
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz, już tak wiosennie troszkę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, ramoneska świetnie dopełnia każdy zestaw :) Wyglądasz świetnie i świetnie, że trafiłam na Twojego bloga, bo spodobały mi się bucisze... są kolorowe, właśnie takich podobnych poszukuję dla siebie :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na razie wiosny nie ma. Ale w piątek ma być 20 stopni :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak robi się ciepło ja też z szafy wyciągam ramoneski ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę paski to od razu jestem na tak :))
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurtka

    OdpowiedzUsuń