środa, 22 stycznia 2014

Swap Afro-Styl

Wydarzenie takie jak swap czyli wymiana ubraniami , są obecnie bardzo popularnym przedsięwzięciem .
Oczywiście ja jako posiadaczka dość przepastnej szafy uwielbiam uczestniczyć w tego typu imprezach .
Moje ubrania ,dodatki,a także buty znajdują nowych właścicieli , a ja na ich miejsce znajduje idealnych następców .
Tak było i tym razem. Choć zasady nieco odbiegały od zwyczajowych że wymieniamy się 1 za 1 ,na wejściu oddawaliśmy przyniesione przez nasz rzeczy ,aby za nie dostać odpowiednią im ilość kuponów .  Kupony te odpowiadały liczbie wybranych prze zemnie ubrań ,które mi bardzo przypadły do gustu .
Dlatego bardzo bym chciała polecić tego typu inicjatywy .
Następna taka sama impreza , w której na pewno będę uczestniczyć odbędzie się 8 marca .
Już nie mogę się doczekać .

Moje wymiankowe zdobycze :

 
 

 
Gifty jakie dostawaliśmy przy wejściu :)

 



1 komentarz: