wtorek, 26 marca 2013

Czemu nie ma wiosny ?

Zima nadal nie odpuszcza . Beznadziejna wiadomość gdyż cały czas trzeba się ubierać ciepło , a top oznacza swetry . OMG, tylko ile można je nosić ? Niby tyle ile trawa zima , ale w sumie kończy się marzec wiec może już wystarczy ? Ja właśnie teraz znalazłam swój nr 1 , oczywiście w sh . Pamiętacie kolekcje MMM dla H&M z zeszłego roku ? w kolekcji damskiej występował kremowy sweter . Długi z golfem , czy tez raczej z kominem . Podobny właśnie znalazłam i jestem z niego ogromnie zadowolona . Będzie mnie grzać w te zimne dni , które ma nadzieje w końcu się skończą .
 
                           
                       
          
          
                                                         Foto - Katarzyna S.

Płaszcz - no name , Spodnie - Terranova , Sweter - Sh , Okulary - H&M , Buty - F&F , Torebka - Sh , Pasek - C&A

37 komentarzy:

  1. Sweter bardzo fajny i widzę, że ta śliczna torebka też z second handu :) Świetne łupy i fajny outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię takie "zwyczajne" sety. Niby nie wyróżniasz się z tłumu a mimo ta jest bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie wygląda ten pasek w żywym kolorze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz <3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba! :)
    Lubię takie połączenia.


    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona torebką i do tego z sh, łał:))

    OdpowiedzUsuń
  9. przyjemny zestaw, sweter jest świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na wiosne musimy troche poczekac:) zazdroszcze torebki♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ;))

    http://coomedyyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  12. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, akurat na te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super zestaw :) torebeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. No własnie! Gdzie ta wiosna?
    Pieknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też znalazłam podobny sweter w sh i również od razu skojarzył mi się z tym od MMM:)
    Do tego świetne spodnie i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw :) Też się zastanawiam gdzie podziała się ta wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek jest super! zapraszam i pozdrawiam :* http://voggyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie oczywiście zachwyca płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  21. gorgeous blog!

    would you like to follow each other?

    www.fashionshores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gorgeous blog!

    would you like to follow each other?

    www.fashionshores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz ;)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny, niezobowiązujący zestaw. sweter bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tak samo dość zimy! ;/

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny masz ten sweter!
    ja swoje 'naj' też znajduję w lumpeksach:)
    ściskam ciepło:)
    i życzę Tobie jak i sobie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wiosny nie będzie. Wpisałem to w gogle i mnie tu przyniosło. Jestem laikiem w świecie mody. Ale dorzuce swoje trzy grosze skoro tu jestem. Czekam na ubranie tak: czarne dlugie kozaczki, białe futro, koniecznie obszycia z lisiego ogona. Nakrycie głowy, spodnie, rękawiczki, torebka, fryzura wg uznania. Aha makijaż naturanie bez przekoloryzowania.. :) mam gust dziewczyny??

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    This is a great post, lovely :)
    Come to check my blog at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń