poniedziałek, 15 października 2012

Fluo


Skarb , który znalazłam w jednym z Krakowskich sh . Oczywiście chodzi o te niezwykła narzutkę . Od razu mi się spodobała bo od dłuższego czasu chodziło za mną coś z mocnych barw . Nie mogłam sobie odmówić tej pięknej zdobyczy :P Kolor jest fascynujący i mnie totalnie urzekł . Oczywiście musiałam go użyć w codziennej stylizacji ,no bo jak inaczej ? 
Przekonuje was całość ?
                         
              
                           
                           
                   
                  
Podkoszulek / Szorty - sh / Narzutka Sh / Buty - no name / Torebka - Vintage / Pierścionek - H&M /

10 komentarzy:

  1. heej ;) Twój blog jest na prawdę super ;)
    zapraszam do siebie.. obserwuję - liczę na to samo :D
    pozdrawiam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech te second-handy :) też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa narzutka i śliczny pierścionek :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny outfit *_*
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny blog ;) obseruję i liczę na to samo;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka ma ładny kolor, ale to akurat nie mój styl.:) Ale torebkę masz cudowną!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny pierścionek, bransoletki ;-)
    POZDRAWIAM ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajnie to wygląda :) pierścionek masz wspaniały!
    zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorystyka fajna!
    świetna torebeczka!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń