wtorek, 17 lipca 2012

Elegancka prostota

Wiele kontrowersji wzbudzają spodnie , które prezentuje tym razem . Styliści wyliczają ich wady , które powodują zniekształcenie kobiecej sylwetki . Wiecie co ja na to ? CO Z TEGO !? Ja latem kocham luz w ubraniach , bo nie opinają ciała i  można czuć się swobodniej . Nawet jeśli tyczy się to spodni , które można zestawić na elegancko . Zestaw znowu bardzo prosty ,ale to już moja specjalność :) Nie przejmujcie się komentarzami innych i noście to co wam się podoba , tak ja i moje haremki :) Szczególnie latem .

Jak wam podoba się całość ?
         
         
         
         
                                  
                                                           fot. hahadolt                     

                                                  Podkoszulek - Pepco
                                                  Marynarka - no name
                                                  Spodnie - H&M
                                                  Buty - CCC
                                                  Torebka - no name
                                                  Wisiorek - Primark
                                                  Okulary - H&M
                                                  Bransoletka - Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz