środa, 13 czerwca 2012

Pochwała prostoty


Jako że jestem przeciwniczką wszelkich odcieni brązu tym razem dałam się przekonać i zrobiłam wyjątek i go postanowiłam wykorzystać w nowym secie , który oglądacie na poniższych zdjęciach . Udało mi się stworzyć prosty zestaw casual  (taki jaki kocham najbardziej :), który sprawdzi się w wielu sytuacjach . Oprócz tego chciałam wam pochwalić się moim  kuferkiem Gucci :) , czy prawdziwy ? Co mnie to obchodzi , ważne że jest w mojej kolekcji torebek :))) Tak samo jazzówki najwygodniejsze buty na świecie , zastanawaim się nad złowieniem jeszcze jednej pary na wypzredażach , tylko w innym kolorze niż czarny , nad tym się jeszcze zastanowię .
Jak wam podoba się całość ?
                               
                            
                            

                                                     T-shirt - Pepco
                                                     Spodnie - no name
                                                     Kardigan - Dorothy Perkins
                                                     Buty- Boti
                                                     Torebka - Gucci
                                                     Bransoletki - Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz