poniedziałek, 14 maja 2012

Trendy Wiosna 2012


Oficjalnie możemy rozpocząć okres wioseny gdyż w kalendarzu marzec .Słoneczko powoli zaczyna śmielej głaskać nas po policzkach . Ja mam juz dość swetrów , i grubych kurtek .Niedługo znajda swoje miejsce w szafie .Teraz z koleji czas aby przedstawić to czego możemy sie spodziewać w nadchodzącym sezonie wiosena/lato .Przedstawiam trendy na najbliższy czas . Pokażę wam co mi się  spodobało w trzech kategoriach . Do każdej przeczytacie mój osobisty komentarz , to zaczynamy .
                                                           Kolor 
                              
Kolor - to co mnie zauroczyło to słoneczny żółty , który jest radosny i ożwywi napewno każdą stylizację .
          
 Kolor - Miętowy cały czas się nad nim zastanawiam bo jest troche taki mdły , a ja jak już mam wybrać kolor to zdecydowaanie mocny .
                                                                    Wzór
                                            
Wzór - etniczny fajny bo mocny i dość duży na moich stylizacjach ma szanse .
                              
Wzór - wodne warjacje jak u Versace to dośc ciekawy motyw , ale nie dla mnie .
                                                      Tkanina
                                                
Tkanina - to jest świetne i powoli się do tego coraz bardziej przekonuje , a pozatym nie mam co narzekać bo mam juz dwie błyszczące bluzki , więc kaocham to !
                                                                               Dodatki 
                                                     
                                      
Dodatki - to co teraz nam wielkie domy mody proponują to istne szaleństwo , buty z słomianymi zdobieniami i tak samo torebki , buty są super , ale dla mnie takie torebki odpadają .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz