czwartek, 10 listopada 2011

Jesień cz1

Znudziła mi się monotonia poprzednich postów . Dlatego pragne przeprowadzic rewolucje !
Polega ona na tym że zaprezentuje wam 5 stylizacji zgodnych z aktulanymi trendami na sezon jesień/zima 2011/2012 . 
Pierwsza stylizacja odnosi się do jak powrzechnie wiadomo koloru , który króluje na ulicach .
Moja zaczerpnieta jest z pokazu marki Gucci na wiosne 2011, troche spóżnione wiem , ale tak mnie zafascynowała ta gra kolorów że musiałam coś podobnego stworzyć .
Jak sadzę udałao się :) A wam jak sie podoba ?
                                              Marynarka - no name
                                                          Bluzka  - Inna
                                                          Spodnie - no name
                                                          Buty - Boti
                                                         Torebka - no name

Dziękuje mojej fotograf, za te zdjęcia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz